Podmínky

Podmínky služby jsou součástí Smlouvy se zákazníkem společnosti Sengi jako Obecné podmínky.

Vzniknou-li specifické podmínky pro některý konkrétní produkt, budou takovéto podmínky k dispozici níže zde.

Kiosek pro docházkový terminál je možno zakoupit, nebo pronajmout.
Cenu kiosku k zakoupení a pronájmu se dozvíte na stránce věnované docházkovým terminálům  ZDE. nebo také v orientační kalkulačce personalistiky ZDE.

 

Podmínky pronájmu docházkového terminálu

1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto podmínky upravují pronájem docházkového terminálu (dále jen „kiosek“) mezi společností Solution Engine, s.r.o. (dále jen „Poskytovatel“) a zákazníkem (dále jen „Zákazník“).

2. Předmět pronájmu
2.1. Poskytovatel pronajímá Zákazníkovi kiosek pro použití v rámci systému Sengi.
2.2. Kiosek zůstává ve vlastnictví Poskytovatele po celou dobu pronájmu.

3. Doba pronájmu
3.1. Pronájem kiosku je sjednán na dobu určitou, která je specifikována v jednotlivé smlouvě, přičemž minimální doba pronájmu je 12 měsíců.
3.2. Po uplynutí doby pronájmu je doba automaticky prodloužena o dalších 12 měsíců.
3.3. V případě, že kterákoliv ze stran nechce automaticky prodloužit pronájem, musí takovou informaci sdělit druhé straně před skončením trvání pronájmu.

4. Cena pronájmu
4.1. Cena pronájmu kiosku je stanovena v jednotlivé smlouvě nebo při potvrzení objednávky.
4.2. Zákazník je povinen hradit cenu pronájmu ve stanovených termínech.

5. Povinnosti Zákazníka
5.1. Zákazník je povinen používat kiosek v souladu s pokyny Poskytovatele.
5.2. Zákazník je povinen zajistit, aby kiosek nebyl poškozen nebo zneužit.
5.3. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o jakýchkoli závadách nebo problémech s kioskem.
5.4. Pokud vznikne škoda na kiosku neodpovídající běžnému opotřebení, Zákazník je povinen uhradit škodu.
5.5. Zákazník má povinnost umožnit kiosku komunikovat do sítě internet pro účely vzdáleného monitoringu Poskytovatele.
5.6. V případě výměny kiosku je Zákazník povinen poskytnout Poskytovateli součinnost.

6. Povinnosti Poskytovatele
6.1. Poskytovatel je povinen zajistit, aby kiosek byl v provozuschopném stavu při předání Zákazníkovi.
6.2. Poskytovatel je povinen poskytovat technickou podporu v případě problémů s kioskem.
6.3. Poskytovatel je povinen nefunkční kiosek vyměnit na své náklady, a to neprodleně.
6.4. Poskytovatel může kiosek vyměnit i pokud funguje, například za novější model a revizi.
6.5. Ustanovení 6.3. se nepoužije v případech mechanického poškození kiosku. Do mechanického poškození spadá zejména fyzické poškození či zničení, zatečení tekutiny, poškození ohněm apod.

7. Ukončení pronájmu
7.1. Pronájem může být ukončen na základě dohody obou stran nebo z důvodu porušení podmínek pronájmu.
7.2. Po ukončení pronájmu je Zákazník povinen vrátit kiosek Poskytovateli ve stavu, v jakém byl předán, s přihlédnutím k běžnému opotřebení.

8. Odpovědnost
8.1. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené nesprávným použitím kiosku Zákazníkem.
8.2. Zákazník je odpovědný za škody způsobené na kiosku během doby pronájmu.

9. Závěrečná ustanovení
9.1. Tyto podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o pronájmu kiosku.
9.2. Veškeré změny těchto podmínek musí být provedeny písemně a odsouhlaseny oběma stranami.