Dejte řád správě kontaktů, zákazníků a plánování schůzek. Evidujte zápisy ze schůzky i platby. Naplánujte celou sérii událostí, třeba konzultací, terapií či čehokoliv jiného.
Evidujte výrobky, proces výroby a mějte přehled.
Vyřešte operativní činnosti díky automatizaci a evidenci.
Komplexní řešení v jednom systému pro skutečné potřeby.
Evidujte vývoj projektů, výroby i financí. Vše v souvislostech.
Dejte řád správě kontaktů, zákazníků a plánování schůzek. Evidujte zápisy ze schůzky i platby. Naplánujte celou sérii událostí, třeba konzultací, terapií či čehokoliv jiného.
Dejte řád správě kontaktů, zákazníků a plánování schůzek. Evidujte zápisy ze schůzky i platby. Naplánujte celou sérii událostí, třeba konzultací, terapií či čehokoliv jiného.
Dejte řád správě kontaktů, zákazníků a plánování schůzek. Evidujte zápisy ze schůzky i platby. Naplánujte celou sérii událostí, třeba konzultací, terapií či čehokoliv jiného.
Dejte řád správě kontaktů, zákazníků a plánování schůzek. Evidujte zápisy ze schůzky i platby. Naplánujte celou sérii událostí, třeba konzultací, terapií či čehokoliv jiného.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Vyhledávejte ve všech záznamech a datech. S našeptávačem rychle uvidíte i souvislosti.
Přidejte si k datovým zdrojům vlastní pole. I s těmi pak můžete pracovat ve filtrech, pohledech i analytice.
Worklow každého je unikátní. Proto jsme umožnili přiřazovat upravitelné barevné štítky ke všemu.
Pokročilé filtrování dat v tabulkách, vč. vlastních polí i štítků. Ukládejte pohledy pro své kolegy.
Vkládejte fotky, dokumenty a další přílohy k událostem nebo klientům.
Díky kalendáři uvidíte, kdy Vás která událost čeká a koho se týká. Hodí se pro přehled vytížení i rychlé plánování.
Sledujte stavy. Díky nim na nic nezapomenete.
Systém Vás upozorní na provedené akce, nebo blížící se události. Vytvořte si vlastní podmínky upozornění.
Nastavte si detailně, kdo s čím může pracovat, co vidět, upravovat nebo vytvářet.
Přidejte své kolegy či spolupracovníky.
U každého záznamu uchováváme jeho historii a údaj o autorovi změny.
Nevyhovuje základní funkcionalita? Náš systém je rozšířitelný a upravitelný. Spojte se s námi a společně najdeme řešení.
Kontaktujte nás. Rádi s Vámi projdeme Vaše unikátní potřeby a navrhneme proces implementace. Celý systém Sengi pro Vás nastavíme na míru a vše vysvětlíme.