Osobní údaje a kontaktní údaje zaměstnance pohromadě, bezpečně uloženy a po ruce.
Veškeré informace o zaměstnanci přehledně na jednom místě.
Přiložte dokumenty spojené se zaměstnancem, například PDF s elektronickými verzemi smluv apod.
Můžete nastavit ke každému zaměstnanci přímého nadřízeného.
Veškeré informace o zaměstnanci přehledně a jednoduše na jednom místě.
Přidávejte pobočky či střediska a třiďte zaměstnance například podle nákladového střediska, místa výkonu práce nebo provozovny. Ke každé pobočce můžete nastavit i odpovědnou osobu, například vedoucího.
Veškeré informace o zaměstnanci přehledně a jednoduše na jednom místě.
Pokud máte aktivní i další moduly Sengi, objeví se další záložky s relevantními daty vázanými na zaměstnance, například pracovní smlouvy, evidence směn, svěřené pomůcky , školení a lékařské prohlídky, aktivní projekty aj.
Vyhledávejte ve všech záznamech a datech. S našeptávačem rychle uvidíte i souvislosti.
Přidejte si k datovým zdrojům vlastní pole. I s těmi pak můžete pracovat ve filtrech, pohledech i analytice.
Worklow každého je unikátní. Proto jsme umožnili přiřazovat upravitelné barevné štítky ke všemu.
Přiložte dokumenty spojené se zaměstnancem, například PDF s elektronickými verzemi smluv apod.
Evidujte u zaměstnanců všechny pracovní smlouvy a jejich parametry
Urči pracovní pozice a poté je využívej pro zjednodušení práce jako šablonu při přiřazení pozice zaměstnanci.
Sengi za Vás hlídá aktivní smlouvy a blížící se termín ukončení platnost a další důležité termíny.
Kontaktujte nás. Rádi s Vámi projdeme Vaše unikátní potřeby a navrhneme proces implementace. Celý systém Sengi pro Vás nastavíme na míru a vše vysvětlíme.